Promocje
Sprawdź naszą atrakcyjną ofertę cenową – to doskonała okazja na przetestowanie mniej znanych smaków, po które w regularnej cenie być może byś nie sięgnął. A warto!
Dilmah Advent Calendar [24x2g/1,5g]
Dilmah Advent Calendar [24x2g/1,5g]
39,00 zł 29,90 zł
szt.
Dilmah Single Region Selection [25x2g]
Dilmah Single Region Selection [25x2g]
18,60 zł 14,50 zł
szt.
Dilmah Naturally Zesty Lemon [20x1,5g]
Dilmah Naturally Zesty Lemon [20x1,5g]
16,00 zł 13,00 zł
szt.
Fabbri Mixybar Mojito [1000ml]
Fabbri Mixybar Mojito [1000ml]
66,00 zł 49,50 zł
szt.
Dilmah Variety of Green [20x1,5g]
Dilmah Variety of Green [20x1,5g]
12,60 zł 11,00 zł
szt.
Fabbri Mixybar Melagrana / Pomegranate [1000ml]
Fabbri Mixybar Melagrana / Pomegranate [1000ml]
60,60 zł 54,54 zł
szt.
Dilmah English Afternoon [25x2g]
Dilmah English Afternoon [25x2g]
18,60 zł 14,50 zł
szt.
Dilmah Lemon & Lime [20x2g]
Dilmah Lemon & Lime [20x2g]
13,50 zł 11,00 zł
szt.
Dilmah Mint [20x2g]
Dilmah Mint [20x2g]
12,60 zł 11,00 zł
szt.
Dilmah Passionfruit, Pomegranate & Honeysucle [20x2g]
Dilmah Passionfruit, Pomegranate & Honeysucle [20x2g]
13,50 zł 11,00 zł
szt.
Fabbri Gourmet Sauce Top Cioccolato / Chocolate [950g]
Fabbri Gourmet Sauce Top Cioccolato / Chocolate [950g]
64,30 zł 57,87 zł
szt.
Regulamin Promocji

 

REGULAMIN PROMOCJI

„Filiżanka gratis”

 

 

 I POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa warunki akcji promocyjnej (zwanej dalej „Promocją”) prowadzonej pod nazwą „Filiżanka gratis”.

2.Organizatorem Promocji jest Gourmet Foods Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (01-531) przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 6a wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000011620 (dalej Organizator), który jednocześnie jest fundatorem Produktu Promocyjnego.  

  1. Promocja odbywa się w sklepie internetowym www.HerbataiKawa.pl (Sklep internetowy).
  2. Promocja rozpoczyna się w dniu 29.05.2024 r. o  godz. 15.00 i trwa do 31.08.2024 roku do godz. 23.59 lub do wyczerpania zapasu Produktów Promocyjnych – w zależności od tego co nastąpi pierwsze. Czas promocji wskazany w zdaniu poprzedzających będzie dalej zwany „Czasem trwania Promocji”.
  3. Ilość produktów promocyjnych: 200 sztuk (Mix rodzajów).

 

II ZASADY PROMOCJI

  1. Promocja przeznaczona jest dla osoby fizycznej lub firmy, która dokona w czasie trwania Promocji zakupu kawy biorącej udział w promocji, oferowane w sklepie internetowym (dalej Klient).
  2. W ramach promocji Klient dokonujący zakupu jednej z kaw biorących udział w promocji, otrzyma filiżankę gratis za każdą zakupioną sztukę.
  3. Produkty uprawniające do otrzymania gratisu to kawy: 11965 - Saquella Gran Crema Bar Italia [1000g], 11963 - Saquella Arabica Bar Italia [1000g], 11966 - Saquella Gran Gusto Bar Italia [1000g].
  4. Produkt promocyjny to filiżanka ze spodkiem z logo Saquella (mix 3 objętości) gratis. Wybór objętości następuje losowo lub w miarę dostępności towaru, wg wskazań klienta w notatce przy zamówieniu.
  5. Klient może skorzystać z Promocji wielokrotnie, z zastrzeżeniem iż każdorazowo musi na nowo spełnić wszystkie warunki Promocji.
  6. Promocja nie łączy się z innymi promocjami.
  7. Klient nie ma możliwości wymiany Gratisu na inny produkt lub na jego ekwiwalent pieniężny.
  8. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy zakupu i skorzystania przez niego z prawa zwrotu zakupionych Produktów, zwrotowi podlega także Gratis.

 

III POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie osoby mają prawo zgłaszać Organizatorowi reklamacje dotyczące ich udziału w Promocji.
  2. Reklamacje rozpatruje specjalna komisja powołana przez Organizatora.
  3. Zaleca się, aby reklamacje były sporządzone w formie pisemnej oraz zawierały imię i nazwisko, dokładny adres, datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy roszczenie, jak również dokładny opis i powód reklamacji oraz treść żądania. Reklamacje w formie wiadomości e-mail można przesyłać na adres: [email protected]
  4. Rozpatrywanie reklamacji trwa 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania, włączając w to wysyłkę pisma zawierającego odpowiedź na reklamację. Organizator rozpatrując reklamację, stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Organizatora reklamujący zostanie powiadomiony w formie pisemnej na adres podany w reklamacji, chyba że reklamujący wybrał inny sposób komunikacji.
  5. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna. Bez względu na postępowanie reklamacyjne reklamujący ma prawo dochodzić roszczeń przed sądem powszechnym.

 

IV POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Warunkiem skorzystania z Promocji jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowanie jego treści. Poprzez przystąpienie przez Klienta do Promocji ustala się, iż Klient zaakceptował Regulamin.
  2. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. Jeśli bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w sposób odmienny regulują prawa Klienta lub obowiązki Organizatora – stosuje się je w miejsce postanowień Regulaminu.
  3. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.herbataikawa.pl
  4. Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Klienta na zasadach wskazanych w Polityce Prywatności.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnej przyczyny.
  6. Wprowadzane zmiany  Regulaminu nie będą miały  wpływu na prawa nabyte przez uczestników Promocji. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane z 2 dniowym wyprzedzeniem. Uczestnicy nieakceptujący postanowień nowego Regulaminu, mogą zrezygnować z udziału w Promocji.
  7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego,  przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r.  o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

 

 

 

loguję się
Nie pamiętam hasła Zakładam konto
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium