
Mamy nadzieję, że komunikacja w naszym sklepie jest na tyle przejrzysta i przyjazna, że nie będziesz musiał czytać poniższej instrukcji. Gdyby jednak okazała się potrzebna – zapraszamy do lektury.
JAK ZREALIZOWAĆ ZAMÓWIENIE
W SKLEPIE INTERNETOWYM HERBATA I KAWA
1. Na stronie głównej najpierw kliknij „Kategorie sklepu”, a potem interesującą Cię grupę produktów;
2 .Przeglądaj produkty i klikaj w nie, aby uzyskać więcej informacji na karcie produktu;
3. Każda karta produktu opatrzona jest etykietą produktową z informacjami o składzie, masie, pochodzeniu, sposobie używania, przechowywania itp.;
4. Do wyszukiwania produktów możesz też użyć „Filtrów”;
5. Aby umieścić wybrany produkt w koszyku zakupowym, kliknij symbol koszyka i kontynuuj zakupy;
6. Jeśli chcesz wybrać więcej niż jedną sztukę danego produktu, kliknij w produkt, na karcie produktu wybierz ilość, a następnie kliknij „Do koszyka”;
7. Wybrane przez Ciebie produkty możesz przeglądać, klikając symbol koszyka umieszczony w górnej części strony;
8. Jeśli zakończyłeś przeglądanie produktów, przejdź do finalizacji zamówienia klikając symbol koszyka umieszczony w górnej części strony;
9. W oknie „Mój koszyk” możesz przejrzeć wybrane produkty, zmienić ich ilości, a także usunąć te, z których chcesz zrezygnować;
10. W oknie „Mój koszyk” możesz również dokonać wyboru formy dostawy oraz formy płatności, a także sprawdzić koszt swojego zamówienia;
11. Możesz wrócić do sklepu i kontynuować zakupy, klikając „Kontynuuję zakupy”;
12. Możesz także dokonać finalizacji zamówienia klikając „Zamawiam”;
13.Jeśli Twoje zamówienie przekracza aktualne zapasy w magazynie podręcznym sklepu lub jesteś klientem zainteresowanym ilościami hurtowymi, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Twoje zamówienie możemy wysłać bezpośrednio z magazynu centralnego;
14. W oknie logowania wybierz jedną z trzech opcji:
- jeśli masz konto w naszym sklepie – uzupełnij wymagane pola i kliknij „Loguję się”;
- jeśli nie masz konta i chcesz je założyć, kliknij „Zarejestruj się”, uzupełnij wymagane pola i postępuj według wyświetlanych instrukcji;
- jeśli nie masz konta i nie chcesz go zakładać, kliknij „Składam zamówienie”, uzupełnij wymagane pola i postępuj według wyświetlanych instrukcji;
15. Aby sprawdzić zamówienie, kliknij „Podsumowanie”;
16. Aby potwierdzić zamówienie, kliknij „Potwierdzam zakup”;
17. Jeśli wybrałeś płatność za pośrednictwem Blue Media, w kolejnym kroku poprosimy Cię o dokonanie płatności;
18. Na różnych etapach realizacji zamówienia obserwuj komunikaty – zarówno te wyświetlane na stronie sklepu, jak też te przesyłane na Twoją skrzynkę e-mail – i postępuj według podanych w nich wskazówek;
19. Gdyby coś było niejasne, albo czułbyś się w procesie zakupowym niekomfortowo, czekamy na sygnał od Ciebie.
Powodzenia!
